مــهر پــاتــوق

هشت عادت خوبی که در واقع به ضررتان هستند! - مهر پاتوق شامل ، عکس ، مدل لباس ، فیلم و سریال ، دانلود آهنگ جدید

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵
گالری عکس های جدید سلنا گومز
گالری عکس های جدید سلنا گومز Selena Gomez
دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام ساعت ۷
دانلود آلبوم جدید مهدی احمدوند به نام ساعت 7
دانلود فیلم محمد رسول الله با کیفیت HD
دانلود فیلم محمد رسول الله با کیفیت HD و لینک مستقیم
دانلود رمان بانوی قصه
دانلود رمان بانوی قصه
دانلود رمان مریم در دست روزگار
دانلود رمان مریم در دست روزگار
رمان نفرین ایندرا از نارینه برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk
رمان نفرین ایندرا از نارینه
دانلود فیلم سینمایی “ضیافت” با کیفیت عالی
دانلود فیلم سینمایی “ضیافت” با کیفیت عالی

تبلیغات


ads 2

هشت عادت خوبی که در واقع به ضررتان هستند!

دسته بندی : سبک زندگی تاریخ : چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴

آیا آن‌قدر سلامتی برای‌تان مهم است که هرکاری می‌کنید تا سالم بمانید؟ تمام عادات خوبی که برای سالم و تندرست ماندن انتخابشان کرده‌اید، ممکن است معلوم شود که بد هستند. دراینجا لیستی از هشت عادت خوبی را که در واقع بد هستند برای‌تان می آوریم:

مصرف مکمل‌های ویتامین و مواد معدنی بدون مشورت با پزشک، می‌تواند منجر به بروز مشکلات جدی شود. براساس یک تحقیق، مصرف این مکمل‌ها بدون تجویز پزشک می‌تواند احتمال چاقی را افزایش دهد.

چای سبز حاوی مقداری کافئین است، البته نه به اندازه قهوه، اما نوشیدن بیشتر از چهارفنجان چای سبز در روز می‌تواند باعث بیخوابی، اختلال مزاج، حالت تهوع و خیلی چیزهای دیگر شود. بنابراین سیستم گوارش‌تان را با چای سبز پر نکنید. به اندازه از این چای بنوشید تا فواید شگفت‌انگیزش بر سلامتی را ببینید.

با این‌که استفاده از ضدعفونی کننده دست برای از بین رفتن میکروب‌ها، عادت خوبی است اما استفاده زیاد از آن، مقداری از مواد شیمیاییش را روی دست‌های‌تان باقی می‌گذارد. می‌توانید در یک دستشویی تمیز، دست‌های‌تان را با یک مایع دستشویی خوب بشویید.

نوشیدن قهوه در صبح، به بعضی از افراد در دفع مزاج کمک می‌کند، بااین‌حال حتی اگر از یبوست هم رنج می‌برید، قهوه می‌تواند موجب کم آبی بدن‌تان شود.

موزیک، راهی عالی برای شروع روزتان است. چیزی به اندازه موزیک نمی‌تواند به شما انگیزه شروع خوب صبحگاهی بدهد، اما با پخش از اسپیکر، نه با هدفون. هدفون می‌تواند باعث سردردتان شده و به گوش میانی آسیب بزند.

هردوساعت چیزی خوردن، به افزایش متابولیسم کمک می‌کند و عادت خیلی خوبی است. اما بستگی به این دارد که چه چیزی بخورید. تمام وقت، چیزهای سنگین نخورید، خوراکی‌هایی مانند آجیل، انواع میوه یا کلوچه‌های سالم خوب هستند.

اگر وقت کافی ندارید و نمی‌خواهید از صبحانه هم صرفنظر کنید، غلات، راحت‌ترین گزینه است. اما به سالم بودنش اطمینان دارید؟ برچسب روی آن را بررسی کنید چون بسیاری از این غلات، مقدار زیادی کربوهیدرات و شکر دارند.

ناهار سنگینی خورده‌اید؟ تحرک بعدازغذا می‌تواند در سوزاندن کالری اضافی به شما کمک کند. اما بستگی دارد که چه نوع تحرکی را انتخاب کنید. ورزشی را انتخاب نکنید که فعالیت زیاد در ناحیه سینه تا شکم را می‌طلبد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
386 views مشاهده

تبلیغات

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 2
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.




دسته بندی

ads

ads

ads
ads
نوشته‌های تازه
مطالب محبوب
تبلیغات متنی